טיפול בשיטת ה"השלה"

בגישה הטיפולית שלי אני רואה אותנו כמו שתי נשות שבט שיושבות בסבלנות עם פקעת חוטים ופורמות אותה באהבה, עד שהנשימה נפתחת, הלב מתרחב, החיבור לכוח החיים זורם ופוגשות את העוצמה הנובעת מהרחם.

טיפול בשיטת ה"השלה"

בגישה הטיפולית שלי אני רואה אותנו כמו שתי נשות שבט שיושבות בסבלנות עם פקעת חוטים ופורמות אותה באהבה, עד שהנשימה נפתחת, הלב מתרחב, החיבור לכוח החיים זורם ופוגשות את העוצמה הנובעת מהרחם.

על מה מבוסס טיפול ההשלה?

אובדן הריון יזום או ספונטני לרוב פוגש את האישה ואת הסובבים לה ברבדים רבים.
לצד התהליך הפיזי של ריקון הרחם ושיקום הגוף, מתקיים גם תהליך רגשי של אבל ופרידה.
הרובד הפיזי והרובד הרגשי שזורים זה בזה. הגוף והנפש מחוברים, בייחוד במרחבים הכוללים עבודת עומק של הרחם.
עם השנים נוכחתי לדעת שהעיבוד הרגשי הוא היותר משמעותי מבין השניים.
כיוון שבסופו של דבר הרגש הוא זה שיקבע כיצד האישה תחווה את מציאות חייה.
מתוך הצורך והרצון להביא ריפוי והשלמה נולד טיפול ההשלה.

שיטת הטיפול שלי התגבשה לאורך עשור בו טיפלתי בנשים בשער ההפלה. העוגן המרכזי טמון להבנתי בתפקידה של הרחם לשמירה על בריאות האישה. הרחם יודעת לפרוק רגשות ואנרגיה ובכך שומרת על הנתיב שלנו.
את החיבור העמוק בין הרגשות, הרחם והפריון לבריאות האישה ניתן לפגוש בספר "גופה של אישה תבונתה של אישה" של ד"ר כריסטיאן נורת'רופ ואת תאוריית הפריקה האנרגטית בספר "להעיר את הנמר" של ד"ר פיטר לוין. בו הוא חוקר את הטענה "מדוע לחיות בר אין טראומות" כיונקות גם אצלנו קיים מנגנון הפריקה, שהחל להיות פחות ופחות פעיל בתרבות המודרנית.
בטיפול אנחנו עובדות עם מנגנון הפריקה המאפשר עיבוד, שיחרור וחיבור. 

מה עושות בטיפול?

הטיפול מחולק לשני חלקים, בחלק הראשון אנחנו מתחילות בשיחה, המשולבת לעיתים בסאונת אדים מרפאת לאגן (לבחירתך), פוגשות את הסיפור הרחב אותו את נושאת ברחם.

מתוך הסיפור מתגלים הרבדים הבין דוריים והשושלת הנשית.

הפריקה לא מתייחסת להפלה כמקרה יחד אלא כמכלול המקושר בעומקים שלו לעץ המורשת שלך.

החלק השני הוא עבודה עם הגוף המשולבת בנשימה, שימוש בקול, דמיון והנעה של עצב הוואגוס האחראי על המערכת הפאראסימפתטית.

טיפול ההשלה דומה במבנה ובתכנים שלו לטקס בו אנחנו נותנות מקום לילדה הפנימית, לזיכרונות שעולים, לרגשות, לתחושות, עושות ויזואליזציה לרחם ומחברות אותה עם הלב.
לימים פגשתי טקס שמאני עתיק שנקרא recapitulation ומיועד לפריקה מהרחם. והוא דומה מאד לטיפול שהתפתח לאורך השנים אצלי בקליניקה.

הטיפול אורך לפחות 3 שעות, הוא מתקיים אצלי בקליניקה בשדות ים עם אפשרות גם לטיפול און ליין בו את במרחב שלך ואנחנו צריכות לשמוע אחת את השנייה.

מה נשים מספרות

לרוב הנשים שיושבות מולי טעונות ועצובות, חלקן בוכות או מתקשות לראות איך מפגש אחד יכול לשחרר אותן מהתחושות הקשות

אך כאשר הטיפול מסתיים הן מעידות על יותר רווחה, העצמה  וחיבור, כאילו סלע ירד מעל ליבן.

ישנן נשים שקשה להן לדמיין ולאחר המפגש  העידו כי זו פעם ראשונה שהצליחו לפגוש את עצמן באופן הזה.

מוזמנת לשלוח לי הודעה, להכרות, שאלות נוספות וקביעת טיפול

טיפול בשיטת ה"השלה"
"עברתי לידה שקטה וכואבת לפני כשנה, באתי ללדת וחרב עליי עולמי. הגעתי אלייך בחששות ובאבל כבד, טיפלת בי במסירות אין קץ כ 4.5 שעות. לפרוק ולעבד את החוויה הטראומתית. ניקית את האבל והאובדן מתוך ליבי ורחמי גרמת לי להיפתח רגשית, מה שאף מטפלת לפנייך לא הצליחה. עברתי חוויה שקשה לתאר במילים. יצאתי בן אדם אחר מאיך שבאתי ואני מצרה על כך שלא הגעתי קודם תודה רבה בלי סוף"
"הטיפול אצל חני הוא חוויה שמילים לא יכולות להסביר. אני יכולה להגיד שאם את מרגישה שאת לבד ולא מבינים אותך אני ממליצה מכל הלב לפנות לחני. היא אישה נעימה ומכילה מחוברת לחכמה עתיקה. אני מתחילה לצאת מהבור הרגשי שנפלתי אליו בזכות ההשלה שעשיתי איתה. אני מאחלת לכל מי שזקוקה לתמיכה והכלה, לפנות לחני ולהיות עטופה ומלווה. זה מציל את הנפש, לפחות את שלי זה הציל, לאחר שבוע כל כך מורכב כמו השבוע שעבר עליי."
"לפני יומיים עברתי טיפול מדהים עם חני, שעזר לי להרים את הראש, לשחרר דברים שהיו צריכים להשתחרר עוד לפני שנים (משקעים בין דוריים), ללמוד על עצמי ולעמיק, אחרי מה שקרה לי הרגשתי זרה עם הגוף שלי והרגשתי נבגדת על ידו. תחושות כלכך קשות. חני עזרה לי להתחבר ולהיזכר כמה הרחם חכמה וגם נתנה לי כלים לשתף את בן הזוג, אני ממליצה בחום רב על מפגש בשיטת ההשלה, טיפול עמוק שמרחיב את הפרספקטיבה."

מה עוד אנחנו עושות במפגש?

מעבדות לידות והפלות קודמות, טראומות מיניות ומילדותיות, פוגשות את הילדות שלנו, את הזוגיות שלנו, את העבודה והמשפחה, מעמיקות בסבלנות, עם נשימה וחיבור עמוק.

נשים בתהליכי פוריות יוצאות מהמפגש כאשר הן סומכות על הרחם שלהן, נשים שילדו בקיסרי מצליחות אחרי הטיפול ללדת בלידה וגינלית.

לעיתים נשים מגיעות גם שנים אחרי האובדן, כאשר האשמה והבושה עדין אגורים בגוף והן יוצאות עם שחרור עמוק ומספרות סיפור חדש ומעצים.

והיו גם מקרים שנשים פיתחו צירים במהלך הטיפול או התחיל דימום כאשר הרחם הייתה מוכנה.

בהפלות יזומות במידה ועושות את הטיפול לפני התהליך הפיזי מתאפשר מקום לבחירה מתוך חסד ויכול להקל על ההליך גם הפיזי וגם הרגשי.

לאחר הטיפול ניתן להמשיך ולעבוד עם התודעה שפגשנו וגם לתמוך ברחם עם צמחים ועיסוי.

מתי זה זמן טוב להגיע?

לעיתים אני נשאלת מתי זה זמן טוב להגיע והתשובה שלי היא ככל שתגיעי יותר מוקדם כך זה יקל עליך יותר מוקדם.

במידה ואת מרגישה צורך בעזרה ותמיכה, רוצה לבדוק אם המפגש יכול לתמוך אותך, מוזמנת ליצור איתי קשר.

חני

כלים ליווי ותמיכה

צרי קשר ויחד נברר, מה היא הדרך המתאימה לך ביותר

טיפול בשיטת
ה"השלה"

טיפול עומק, בקליניקה או און ליין,  שמטרתו עיבוד האבל והאובדן תוך חיבור וריפוי פיזי של הרחם. המפגש עורך כשלוש שעות ומשלב את כל הרבדים הפיזיים, הרגשיים, הרוחניים והנשמתיים שהשער הזה מכיל בתוכו. כולל עבודה בין דורית.
הטיפול תומך בכל שלב שבו תגיעי, גם שנים אחרי הפלה מתאים באופן כללי לפריקת טראומות מהרחם.
עיבודי לידה, לידות קיסריות, טראומות מיניות, הכנה ללידת ויבאק ועוד…

הדרכה לטיפול בבית

מתאים כהכנה של הרחם לתהליך של-  לציטוטק / גרידה / הליך טבעי / שיחרור שארית / החלמה / תומך במניעה של הידבקויות וזיהום.
הליווי הכולל שיחת הכרות, סדרת סרטונים המנחים לטיפול ברחם.
הנחיות מותאמות למצבך וליווי בשיחות ובהודעות, מה כדאי לבדוק מתי ואיך לתמוך בפריון

ליווי רציף של הפלה פעילה

ליווי רציף בשלב הריקון הפעיל, עם ציטוטק או באופן טבעי. שלב הצירים והדימום יכול להיות מציף ומאתגר, אני מזמינה אותך להעזר בי, לשמוע על דרכים להפחתת הכאב ולתמיכה בריקון. הליווי מתבצע כאשר יש לידך את התמיכה האורגנית שלך ואני מנחה אותך ומוודאת יחד איתך שהתהליך שלם ולא מתפתח דימום יתר, במידת הצורך מתריעה כי עליך לפנות לסיוע רפואי.

הפניה וליווי לרופאים מומחים

שיחה מקדימה בה אכיר את מצבך ואבדוק מה יכול לתמוך אותך.
בהתאם לכך אפנה אותך לרופאים מיומנים לתהליכים של הפלות יזומות או ריקון הרחם בשאיבה / היסטרוסקופיה. עם הרדמה או בלי. אוכל ללוות אותך לתהליך או לחבר אותך להַפָּדּוֹלָה מוסמכת שלמדה אצלי.